Als eigenaar kunt u onderhoudsmeldingen of -klachten in het pakket invoeren. Naar aanleiding van uw melding zal de beheerder van de VvE actie ondernemen.
U kunt de afhandeling van uw melding via het pakket volgen.
Nieuwe melding invoeren
Actie
Om een melding in te voeren:
|
Start de functie melding vanuit het menu eigenaar.
U ziet een scherm met alle meldingen die u eerder heeft gedaan:
|
|
Voer in de bovenste regel uw nieuwe melding in en klik op opslaan.
U kunt de volgende velden invoeren:
|
|
gemeld
De datum van de melding. Standaard wordt hier de actuele datum getoond.
|
|
soort
Het soort melding selecteert u uit een keuzelijst. Denk bijvoorbeeld aan: storing lift, glasbreuk of lekkage.
|
|
urgentie
De urgentie selecteert u uit een keuzelijst. Mogelijk zijn: laag, middel en hoog.
|
|
omschrijving melding
Beschrijf hier de melding zo goed mogelijk.
Let op: als u op opslaan heeft geklikt kunt u de velden datum, soort, urgentie en omschrijving melding niet zelf meer wijzigen.
|
|
Nadat de melding is opgeslagen, kunt u maximaal 2 foto's toevoegen aan uw melding. Deze foto's mogen niet groter zijn dan 500kb.
|
Afhandeling volgen
In het overzicht van uw meldingen wordt voor iedere melding de volgende informatie m.b.t. de afhandeling getoond:
|
datum opdracht
Als de beheerder opdracht heeft gegeven om de melding te onderzoeken en te verhelpen, wordt hier de opdrachtdatum getoond.
|
|
datum reparatie
Als de klacht verholpen is, wordt hier de datum van de reparatie getoond.
|
|
status
De status van de klacht wordt door de beheerder bijgewerkt.
|
|
werkbon
Het document met de opdracht aan de aannemer die de reparatie gaat uitvoeren.
|
|
rekening eigenaar
Het kan zijn dat een reparatie niet door de VvE wordt betaald, maar voor rekening van de eigenaar komt.
In dat geval staat er in dit veld een groen vinkje.
|