Communicatie met eigenaren (en leveranciers)
Vanuit VvEtotaal kunt u op verschillende manieren communiceren met eigenaren:
|
Door verschillende processen worden documenten gegenereerd voor specifieke eigenaren. Denk bijvoorbeeld aan prolongatienota's.
Deze documenten worden door VvEtotaal in het persoonlijke dossier van de betreffende eigenaar geplaatst, maar het is voor een aantal automatisch gegeneerde documenten ook mogelijk om deze via de mail aan de eigenaar te laten verzenden.
Dit wordt geregeld via de persoonlijke instellingen van de eigenaar. Zie: Basisgegevens eigenaar.
|
|
U kunt een op het beginscherm van VvEtotaal plaatsen, die zichtbaar is voor iedereen die toegang heeft tot de VvE.
|
|
U kunt een mail sturen aan alle eigenaren en er zelfs voor kiezen om dezelfde mail ook aan de huurders te versturen.
Zie: Mail aan alle eigenaren.
|
|
U kunt een of meer specifieke eigenaren een brief met eventuele bijlage sturen vanuit de correspondentiemodule.
Zie: Correspondentiemodule.
|
Daarnaast kunt u telefoongesprekken of andere contacten die u met een eigenaar heeft vastleggen in het systeem. Eventuele acties die hieruit voortkomen, kunt u agenderen. Zie:Telefoongesprekken.
Voor communicatie met leveranciers heeft u de volgende mogelijkheden:
|
U kunt een of meer specifieke leveranciers een brief met eventuele bijlage sturen vanuit de correspondentiemodule.
Zie: Correspondentiemodule.
|
|
U kunt naar aanleiding van een storingsmelding of onderhoudsklacht een werkbon sturen aan een specifieke leverancier met de opdracht tot onderzoek of reparatie van de melding.
|