×
Menu

Opvragen documenten

 
Binnen VvEtotaal kunnen dossiers worden aangemaakt en documenten worden opgeslagen en gedeeld.
 
Iedereen die toegang heeft tot VvEtotaal krijgt een eigen persoonlijk dossier, dat alleen toegankelijk is voor de persoon zelf en de beheerder(s).
Dit persoonlijke dossier bevat bijvoorbeeld prolongatienota's, facturen, betalingsherinneringen, debiteurenkaarten en specifieke correspondentie die door de beheerder naar deze persoon is gestuurd.
 
Daarnaast kan een beheerder ook andere dossiers aanmaken en documenten hierin opslaan.
De beheerder kan specifieke personen of groepen (bijvoorbeeld het bestuur of de kascommissie) toegang verlenen tot deze dossiers en documenten.
Zo kan VvEtotaal gebruikt worden als een digitaal archief van alle documenten van de VvE.
 
Als u lid bent van meerdere VvE's, dan moet u eerst de administratie van een VvE openen om de documenten voor deze VvE te kunnen inzien.
Dit doet u door rechtsboven in het veld zoek vereniging op enter te klikken.
U krijgt dan een lijstje met VvE's waar u toegang toe heeft. Door op de naam van een VvE te klikken, opent u de administratie voor deze VvE.
 
Actie
Om een document te raadplegen:
  •  
Klik op:
 
  •  
Klik in de lijst met dossiers op de map waarin het document zich bevindt.
  •  
Klik in de lijst met documenten op het gewenste bestand.
Als het bestand een pdf of afbeelding is, zal het in het rechtergedeelte van het scherm geopend worden. Het bestand kan gedownload of geprint worden.
Als het een ander bestand betreft, zal de bijbehorende applicatie gestart worden, bijvoorbeeld Word of Excel. Als deze applicatie niet geïnstalleerd is op de computer van de gebruiker, kan het bestand niet worden geopend.